Politica de retur

In aceasta sectiune gasiti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate.

Procedura de retragere din contract
Consumatorul informeaza Atarti Deco Solutions S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: formularul de retur. Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Rambursarea banilor se poate face doar intr-un cont bancar. Pentru asta avem nevoie sa ne comunicati in scris codul Iban si titularul contului.
Returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.

Daca produsul returnat este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si dupa caz cu etichetele intacte) se va rambursa integral suma platita de client.

Nu se accepta pentru returnare produsele :

  • Produsele care prezinta interventii neautorizate, modificari fizice, zgarieturi, socuri, lovituri, ciobiri, urme de folosire excesiva, etc. 
  • Dispozitivele medicale si accesoriile acestora nu cad sub incidenta acestei ordonante (art 3, alin 3, lit b) si nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii. 
  • Produsele desigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. 


Returul se face pentru urmatoarele situatii:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita inlocuirea acestuia sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil). 
  • Produs nefunctional. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, va rugam sa accesati formularul de retur in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. Acesta va fi inlocuit cu un produs functional. 
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. 
  • In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. 

 

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul coletului deteriorat) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru prin formularul de retur in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Coletele se trimit la adresa de expeditie.

Va rugam sa puneti produsul intr-o punga sau un colet si pe colet lipiti eticheta.

Atarti Deco Solutions S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului de catre client, dar nu inainte de a intra in posesia bunurilor.


Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in: 


Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site.


Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 
"(1) Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."

Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."

Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici


* Campuri obligatorii

To Top